در جست و جوی حقیقت


 

امام زمان

انسان، عُصاره ی عُصاراتِ کائنات است. انبیا و اولیا، عصاره ی انسان وانسانیتند. ومهدى(علیه السلام)، عصاره انبیا و اولیاست. این است که میان او و پیامبران  بجز امر (غیبت)- شباهتهاى دیگرى نیز هست، و پاره اى از ویژگی هاى پیامبران در مهدى (علیه السلام) متجلّى است.

رى، مهدى، ولى اعظم، و سرّ اکبر است. او ذخیره الهى، وبقیةُ الله، وخلاصه تجلّیات گذشته است. اگر ذخایر وامکانات پیامبران سَلَف، در نزد او باشد، اگر همه اسرار جهان پیش او مکشوف بوَد، اگر ودایع اولیا در خدمت او گرد ید، همه درست است و به جا. در احادیث، خصوصیاتى از پیامبران یاد شده است، که در قائم آل محمد(صلى الله علیه وله وسلم) هست:

از حضرت آدم (علیه السلام)ـ طول عمر.

از حضرت نوح(علیه السلام)  ـ طول عمر.

از حضرت ابراهیم(علیه السلام) ـ پنهان بودن ولادت و دورى از مردم.

از حضرت موسى(علیه السلام) ـ پنهان بودن ولادت و غیبت از قوم، هیبت و شکوهمندى.

از حضرت یوسف(علیه السلام)ـ زیبایى، جود، حضور در میانِ مردم و شناخته نشدن.

چنانکه براردان یوسف(علیه السلام) او را مى دیدند و نمى شناختند، تا آنکه خویش را معرفى کرد.

از حضرت صالح(علیه السلام)  ـ غیبت از قوم.

از حضرت داود(علیه السلام) ـ قضاوت کردن به حکم داودى.

احکام داودى معروف است. حضرت داود(علیه السلام) بر طبق علم خود به واقع، حکم مى کرد، ومنتظر بیّنه وشاهد نمى ماند.

از حضرت سلیمان(علیه السلام)  ـ جهاندارى و حشمت سلیمانى.

از حضرت ایوب(علیه السلام)  ـ برخوردارى از فرج و گشایش پس از گرفتارى.

مشاهده کامل در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نویسنده: reza ׀ تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسم الله الرحمن الرحیم
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اطلاعیه سامانه جنبش مصاف

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

جنبش مصاف به اطلاع می رساند بدلیل عدم رضایت برخی از مخاطبین اقدام به تغییر سامانه پیامکی خود با کمک یکی از خیرین گرامی نموده است .

لذا از عزیزانی که تمایل به عضویت در این سامانه را دارند (به غیر از کلیه عزیزانی که پیامک های موسسه را دریافت می نمایند) دعوت می شود تا مشخصات خود را به شماره 313 313 2000  ارسال نمایید.

لازم به ذکر است پس از این، پیامکهای مصاف را فقط و فقط از طریق شماره پیامکی مذکور دریافت می‌نمایید.

  •  نام  نام خانوادگی 
  • شهر محل سکونت  
  • استان محل سکونت

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

نویسنده: reza ׀ تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک خبرگزاری غربی در گزارشی تحلیلی با استناد به رای احتمالی دادگاه‌های اروپایی درباره لغو تحریم بانک‌های ایرانی، اعلام کرد که شبکه تحریم‌های بانکی علیه ایران در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

خبرگزاری رویترز در گزارشی تحلیلی درباره وضعیت تحریم‌های اعمال شده علیه ایران وتاثیرات آن‌ها بر اقتصاد کشورمان نوشت: اتحادیه اروپا در تلاش‌های چند ساله‌اش برای پیچیدن توری از تحریم‌ها به دور ایران و متوقف کردن برنامه هسته‌ای این کشور، حالا با بزرگترین مشکل روبرو شده است: دادگاه‌های خود این اتحادیه.

به نوشته رویترز اتحادیه اروپا برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران تلاش می‌کند تا شرکت‌ها و افرادی را که با این کشور مراوده اقتصادی دارند مورد تحریم قرار دهد، «اما ده‌ها مورد از این شرکت‌ها و افراد این تحریم‌ها را در دادگاه‌ها مورد اعتراض قرار داده و حالا برخی از آن‌ها هم در حال پیروزی در پرونده‌ها هستند. این امر سیاستگذاران اروپایی را آشفته کرده و زنگ خطر را در آمریکا به صدا درآورده است».

مشاهده کامل متن در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نویسنده: reza ׀ تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
پس از حرکتهایی مانند جهاد نکاح و تجاوزات تروریستهای سوری، این بار شرکت سازنده زن های مصنوعی اعلام کرده است که هیچ محدودیتی زنان مصنوعی را برای این افراد ارسال می کند و هر تعدادی که فرماندهان ارش آزاد سوریه بخواهند در اختیار آنها قرار می دهند.
به گزارش ابنا، یک شرکت فرانسوی که سالهاست در راستای اقدامات ضد انسانی فعالیت می‌کند و زنان و مردان مصنوعی برای شهوت‌رانان می‌سازد، اخیرا در دفاع از گروهک ارتش آزاد سوریه بر آمده و اعلام کرده است که در راستای حمایت از مخالفان رژیم بشار اسد، زنان مصنوعی را برای تخلیه جنسی سربازان ارتش آزاد سوریه بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد و در گزارشی مفصل که یک مجله مستهجن فرانسوی آن را منتشر کرده است این اقدامش را علنی کرده است.
این شرکت همچنین اعلام کرده است که هیچ محدودیتی برای ارسال زنان مصنوعی ندارد و هر تعدادی که فرماندهان ارش آزاد سوریه بخواهند در اختیار آنها قرار می‌د‌هند‌. این زنان مصنوعی که می‌تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهند متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می‌باشد.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده صاحب این شرکت فرانسوی یکی از شیوخ قطری است که زد و بند های مالی هم با امیر جدید قطر دارد. گفتنی است تا به حال چندین محموله از این زنان مصنوعی برای تخلیه غرایض جنسی تروریست‌های ارتش آزاد سوریه که گویا دیگر زنان واقعی آنها را ارضا نمی‌کند ارسال شده است.
لازم به ذکر است که یک دستگاه تانک فرانسوی به رنگ صورتی با تعدادی از این زنان مصنوعی برای تبلیغات و جمع آوری کمک از مردم برای این حرکت به اصطلاح بشر‌دوستانه در خیابان های اصلی چند شهر فرانسه تردد کرده و محموله‌های خودشان را برای ترویست‌های سوری ارسال کرده‌اند.
منبع: وعده صادق
نویسنده: reza ׀ تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

کشتار مسلمانان طی نزدیک به یک دهه گذشته در قاره کهن به پدیده‌ای مشترک در کشورهای شرق و غرب آسیا و یک اپیدمی تبدیل شده است.

روزهایی که امت اسلام با صدای واحد در برابر مسلمان‌کشی صیهونیست‌ها ایستاده بود، جای خود را به چند صدایی و تفرقه و اختلافی داد که قدرت‌های بزرگ برای در امان نگه‌داشتن رژیم اشغال‌گر قدس، آن را به جان ملت‌های مسلمان انداختند و در شعله‌های این اختلافات دمیدند.

امروز از مصر و سوریه در همسایگی فلسطین اشغالی تا لبنان و عراق و بحرین و عربستان و تونس و یمن و … در غرب آسیا – و شمال آفریقا – و افغانستان و پاکستان و هند و چین تا میانمار و سریلانکا در شرق و جنوب آسیا، مسلمانان یا به دست دیگرانی که خود را «مسلمان‌تر» می‌دانند کشته‌ می‌شوند یا به تحریک «نامسلمانانی» که حضور و صلابت اسلام را برنمی‌تابند.

 

مسلمانان گمنام و سرکوب‌شده سین‌کیانگ

براساس آمار رسمی سرشماری شده در سال ۲۰۱۰، بیش از ۴۰ میلیون مسلمان – و براساس آمارهای غیررسمی ۶۰ میلیون مسلمان – در چین ساکن هستند که ۲۱ میلیون نفر آن‌ها در استان خودمختار سین‌کیانگ این کشور ساکن هستند و مسلمانان قوم اویغور ساکن در این استان، قرابت فرهنگی نزدیکی با مردم ایران از جمله شعرای پارسی‌زبان دارند. سعدی شیرازی نیز از ملاقات با این قوم و خواندن شعر سعدی برای خود او در کاشغر از شهرهای اصلی این استان نیز گفته است.

برای مشاهده کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب
نویسنده: reza ׀ تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

سایه سنگین سناریوهای جنگی از دیرباز بر منطقه حکم‌فرما بوده و معادلات خود را بر رفتارهای سیاست سازان کشورهای منطقه‌ای و مداخله جویان خارجی تحمیل کرده است. طبیعتا بخشی از این فضا مرهون منافع راهبردی رژیم صهیونیستی در تنش‌افزایی در میان کشورهای اسلامی و درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر است و بخش دیگر نیز نتیجه مستقیم سیاست‌های سلطه‌گرانه کشورهای غربی  و استعماری است که به دنبال توجیه حضور بلند مدت خود در این منطقه نفت‌خیز برآمده‌اند. به این ترتیب تلاقی منافع قدرت‌های استعماری غربی با رژیم صهیونیستی همواره منطقه را آبستن غافلگیری‌های روزافزون نظامی و امنیتی کرده است.

به همین علت است که تحولات پرشتاب منطقه‌ای بویژه در ماه‌های اخیر نشان از احتمال جنگ قریب‌الوقوعی دارد که در چند عرصه از جمله لبنان و سوریه ملموس‌تر از کشورهای دیگر است.

جنگ‌افروزی، سیاست ثابت آمریکا و رژیم صهیونیستی

نوآم چامسکی تحلیلگر مسائل راهبردی در مصاحبه اخیر خود در مورد خوی جنگ افروزانه رژیم صهیونیستی گفت که اگر اسرائیل بخواهد به ایران حمله کند، باید اول از لبنان خیالش راحت شود، اسرائیلی‌ها حتی ممکن است همین فردا اقدام به حمله به لبنان کنند، در صورت بروز این حمله نیز قطعا تمامی بخش‌های لبنان را شامل خواهد شد، البته آنها تنها به دنبال از بین بردن موشک‌ها نیستند، بلکه می‌خواهند زیرساخت‌های لبنان را تخریب کنند.

مشاهده متن کامل در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نویسنده: reza ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

مهدویّت از دیدگاه اهل سنّت

 

 

اعتقاد به ظهور مصلح آخرالزمان که نامش «مهدى» و از اولاد پیامبر اسلام است، مورد اتّفاق همه فرقه هاى اسلامى است. صاحب کتاب عون المعبود که شرح کتاب سنن ابى داوود است، مى نویسد:
بدان که در طول اعصار، مشهور بین همه اهل اسلام، این است که حتماً، در آخرالزمان، مردى از اهل بیت(علیهم السلام) ظهور مى کند که دین را یارى، و عدل را آشکار مى کند… نامش، مهدى است و عیسى، بعد از مهدى یا هم زمان با مهدى، نزول، و او را در کشتن دجال یارى، و در نماز به او اقتدا مى کند.

احادیث مربوط به مهدى (عج) را عدّه اى از بزرگان آورده اند، از آن جمله است، ابوداوود، ترمذى، ابن ماجه، بزار، حاکم، طبرانى، ابویعلى. سند این احادیث، برخى، صحیح و برخى دیگر، حسن و یا ضعیف است.[۱]


ادامه مطلب
نویسنده: reza ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مصاف به نقل از مشرق،"نبیل نعیم"، از سرکردگان سابق سازمان تروریستی القاعده در یک مصاحبه مطبوعاتی که روز گذشته منتشر شد، تاکید کرد که عناصر مسلح گروه "جبهه النصره" در سوریه به نمایندگی آمریکا و برای تحقق اهداف و خواسته‌ های این کشور در سوریه می‌ جنگند.

وی تاکید کرد که "یمن الظواهری"، سرکرده سازمان القاعده و "ابو محمد الجولانی"، سرکرده گروه "جبهه النصره" در سوریه وابسته به القاعده مزدور سازمان "سیا" آمریکا هستند.

نعیم در ادامه گفت: سازمان القاعده برای 18 سال متوالی از سوی آمریکا تامین مالی می‌ شد و عناصر سازمان که در افغانستان و دیگر کشورها زخمی می ‌شدند، در بیمارستان‌ های کشورهای اروپایی به نام سازمان یک سازمان امداد و کمک رسانی تحت درمان و مداوا قرار می گرفتند.

این سرکرده سابق القاعده افشا کرد که این سازمان به ظاهر امداد و کمک رسانی که اقدام به انتقال عناصر زخمی القاعده به بیمارستان ‌های کشورهای اروپایی می‌کرد، در واقع یک سازمانی اسرائیلی – غربی بود که سرویس ‌های اطلاعاتی غرب حمایت مالی آن را برعهده داشتند.

 


شاید این گفته بیانگر دلیل این امر باشد که چرا تمام سرکردگان سازمان القاعده که به دلیل زخمی شدن و از دست دادن عضویی از بدن خود از این سازمان بازنشسته می ‌شوند، با حمایت سرویس‌ های اطلاعاتی انگلیس و آلمان و فرانسه در لندن اقامت می کنند تا پس از آن به عنوان کارشناس و مشاور امنیتی و پژوهشگر در مراکز تحقیقاتی این کشورهای مشغول به کار شوند و در این خصوص می‌توان به «هاني السباعي» اشاره کرد که اداره «مركز المقريزي» در لندن را برعهده دارد و بنابر اظهار بسیاری از منابع وی یکی از ایادی سرویس اطلاعات و جاسوسی انگلیس است.

" نبيل نعيم" که در سال 2011 و به دنبال سرنگونی رژیم "حسنی مبارک"، رئیس جمهوری مخلوع مصر از زندان آزاد شد، بنیانگذار سازمان "الجهاد" در مصر است و یکی از افرادی به شمار می‌آید که در ترور "انور سادات"، رئیس جمهوری اسبق مصر دست داشته است.

وی پس از آن برای "جهاد" راهی افغانستان شد و در آنجا با کمک و اشراف سازمان سیا و سرویس اطلاعات و امنیت عربستان سعودی در کنار "اسامه بن لادن" و دیگر رهبران القاعده در تاسیس هسته اولیه سازمان القاعده مشارکت داشت.

نبیل نعیم طی حضورش در افغانستان مسئولیت مراکز آموزش نظامی وابسته به القاعده را برعهده اشت و یکی از مسئولان امنیتی این سازمان به شمار می ‌آمد.

نبیل نعیم در پایان به اعتراف ‌های "هیلاری کلینتون"، وزیر خارجه سابق آمریکا اشاره می ‌کند که در یکی از نشست‌ های محرمانه مجلس سنای آمریکا  به این نکته اشاره می‌ کند که آمریکا با همکاری رژیم وهابی سعودی القاعده را برای مبارزه با اتحاد شوروی سابق به وجود آورد.

منبع:مشرق

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

نویسنده: reza ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مصاف به نقل از پرس تی وی ،معاون دبیرکل سازمان‎ملل متحد اعلام کرده است با توجه به وخیم شدن اوضاع در سوریه، ماهانه ۵ هزار تن از مردم جان خود را از دست می‎دهند.

ایوان سیمونویچ روز سه‎شنبه در سخنانی در شورای امنیت سازمان‎ملل، این اظهارات را مطرح کرد.
 

وی در همین خصوص گفت: «امروز در سوریه، موارد جدی نقض حقوق‎بشر، جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت حکم‎فرما است.»

سوریه از سال ۲۰۱۱ میلادی صحنه خشونت و ناآرامی مرگ‎بار است.

به گفته سازمان‎ملل متحد، در جریان این ناآرامی‎ها بیش از ۹۰ هزار تن از مردم کشته و میلیون‎ها تن نیز آواره شده‎اند.

دمشق اعلام کرده است که ناآرامی و خشونت از خارج از این کشور سازمان‎دهی و هدایت می‎شود و علاوه بر آن گزارش‎هایی موجود است که نشان می‎دهند شمار زیادی از شبه‎نظامیان فعال در سوریه از اتباع خارجی هستند.

دولت سوریه اعلام کرده است که غرب و متحدان آن در منطقه از جمله قطر، عربستان سعودی و ترکیه از شبه‎نظامیان حمایت می‎کنند.

بر اساس شواهد و مستندات موجود، شبه‎نظامیانی از چندین کشور خارجی وارد خاک سوریه شده‎اند تا با دولت بشار اسد رئیس‎جمهور این کشور بجنگند.

شمار زیادی از سازمان‎های بین‎المللی حقوق‎بشر اعلام کرده‎اند که شبه‎نظامیان تحت حمایت خارج در سوریه، در این کشور مرتکب جنایات جنگی شده‎اند.

نیروهای سوری اخیرا عملیات پاک‎سازی موفقیت آمیزی را در این کشور به اجرا گذاشته و شکست سنگینی را به تروریست‎های تحمیل کردند.

عمران الزعبی وزیر اطلاع‎رسانی سوریه در تاریخ ۲۶ ژوئن اعلام کرد، عربستان سعودی از شنیدن خبر موفقیت‎های ارتش سوریه در قبال شبه‎نظامیان، وحشت کرده است.

سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی در تاریخ ۲۵ ژوئن در جریان دیداری با جان کری همتای امریکایی خود در جده، تاکید کرد که شبه‎نظامیان سوری باید با تسلیحات ضد تانک و پدافند هوایی مجهز شوند.

الزعبی اعلام کرده است که پول و تسلیحات عربستان سعودی اصلی‎ترین عامل خون‎ریزی در سوریه است.

وی همچنین مدتی پیش اعلام کرده بود که «وزیر خارجه عربستان سعودی در خون مردم سوریه غرق شده است.»


منبع:پرس تی وی

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

نویسنده: reza ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mobareze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com